Erik Brickman
Veteran
Har ni kreditkort, typ VISA eller nåt sånt? I sånt fall kan jag verkligen rekommendera eBay för dom som vill komma över billiga RPG grejer snabbt. Det krävs i o f s att man just har ett VISA kort el. dyl samt att man helst går med i nåt sånt som PayPal eller BidPay etc. De senare är elektroniska mellan-händer för penga-överföring. Man sparar mycket ( ! ) pengar om man använder sig av såna mellan-händer, typ PayPal. Annars måste överföringar av pengar göras genom checkar som skickas via ens bank till en bank i utlandet. Och detta kostar alldeles för mycket jämfört med PayPal etc.
Ett exempel på priser:
Jag kom för ett tag över en gammal kultutgåva från Chaosium (Greg Stafford/Lynn Willis) som heter "Basic Role Playing", tryckt 1981. Den kostade mig $3.00, alltså lite drygt 30 spänn plus porto (45-50 kronor från USA per snigelpost).
En annan dyrgrip, Conan rollspelet av TSR från 80-talet, helt intakt box, inget fattas, för litet drygt 200 spänn + porto.
Massor med skitsnygga Citadel figurer (garanterat oop) för spottstyvrar!! Listan kan göras lång.
Tänkte bara tipsa lite om ni inte visste det. Adressen är:
www.ebay.com
D. /images/icons/grin.gif
Ett exempel på priser:
Jag kom för ett tag över en gammal kultutgåva från Chaosium (Greg Stafford/Lynn Willis) som heter "Basic Role Playing", tryckt 1981. Den kostade mig $3.00, alltså lite drygt 30 spänn plus porto (45-50 kronor från USA per snigelpost).
En annan dyrgrip, Conan rollspelet av TSR från 80-talet, helt intakt box, inget fattas, för litet drygt 200 spänn + porto.
Massor med skitsnygga Citadel figurer (garanterat oop) för spottstyvrar!! Listan kan göras lång.
Tänkte bara tipsa lite om ni inte visste det. Adressen är:
www.ebay.com
D. /images/icons/grin.gif