Nekromanti Egen julkalender

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Uppenbarligen har ingen här märkt att kalendern legat nere ett par dagar, så varför jag skriver det här vet jag inte... men i vilket fall som helst

den 15 körde det ihop sig med tid för mig så jag hann helt enkelt inte med kalendern och eftersom ingen verkade efterfråga den så lät jag den vila... det innebar att det inte blev någon lucka den 16:onde och framåt. Jag har haft det lite körigt som de säger så... men nu har jag börjat hinna ikapp en smula och

dag 16 och 17 är uppbyggda nu...

Förhoppningsvis kommer jag hinna ikapp helt och hållet till julafton... men räkna med att jag först är i fas den 22;de

Så har du något kul att slänga iväg till kalendern så feel free, själv tänker jag genomföra berättelsen och får se om det blir något mer....

Troberg

Sinister eater
Uppenbarligen har ingen här märkt att kalendern legat nere ett par dagar, så varför jag skriver det här vet jag inte... men i vilket fall som helst
Jag märkte det, men har en del problem i min ände av linan så jag var dels osäker på om det var mitt fel, dels insåg jag att ett påpekande inte skulle få det att fixa sig fortare.

Eva Florén

Swashbuckler
Troberg; Varför i fridens namn skulle det vara ditt fel? Du om någon har ju verkligen stöttat och givit lite inplugg till kalendern... :gremsmile:

Nej, det har helt enkelt blivit lite mycket att göra så här inför Jul. En del extrajobb (utan lön) har inflytit och så har jag en familj att ta hand om också... så det har varit lite tjockt och jag har varit grymt stressad...

Men återigen, om det är någon som har något skoj som de vill göra sig skyldiga till att dela med sig så har ni fortfarande chansen. Jag kommer sitta stora delar av dagen idag med att skriva de felande luckorna och sedan slänga ut dem så fort jag kan.

Det är trots allt plats i luckorna 21, 22, 23 och inte minst the Big 24 som folk kan tänkas kika på...

:gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Troberg; Varför i fridens namn skulle det vara ditt fel?
Mitt fel att jag inte kom åt den. Något är effat med min internetleverantörs DNS, så vissa siter får fel adress och jag kan inte nå dem.

Det är trots allt plats i luckorna 21, 22, 23 och inte minst the Big 24 som folk kan tänkas kika på...
Just det, så om folk kan få tummen ur och skicka in något skoj så att vi kan fylla de luckorna med massor av riktigt roliga överraskningar.

Eva Florén

Swashbuckler
Tack

Tack Troberg och Ulfgeir för bidrag
Nästa år kanske det blir något igen, men då ska jag vara igång tidigare - så ni som vill, håll gärna kontakten med mig så jag slipper vara ensam nästa gång. :gremsmile:

Till trettondag Knut kommer jag att rensa bort kalendern - precis som med alla andra julpynt och liknande... Julgransplundring ni vet...

:gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Re: Tack

Tack Troberg och Ulfgeir för bidrag
Det var så lite så.

Till trettondag Knut kommer jag att rensa bort kalendern - precis som med alla andra julpynt och liknande... Julgransplundring ni vet...
Det tycker jag skulle vara tråkigt. Jag gillade både följetongen och lekarna, så jag skulle gärna se att de finns kvar, även om de kanske inte ligger i form av en julkalender.

Eva Florén

Swashbuckler

Läste du den verkligen?!
Då måste du varit en av väldigt få. :gremsmile:

Men jag ska se vad jag kan göra såsmåningom. Ska ju bygga upp en sajt snart på sotetass.se och då ska jag ju även lägga upp gamla synder på den... till och med något i rollspelssvängen också. :gremsmile:

Men tack för all uppmuntran och hjälp på vägen. :gremsmile:

Ulfgeir

Swashbuckler

Tack själv för att du tyckte mina texter var av tillräcklig klass för att publiceras. Din följetong var klart intressant, och tog ju en del oväntade vändningar.

/Ulfgeir