Trådens aktivitet i senaste inlägg. Innan Dantes magi så syntes den inte där när någon skrev något i den.Bolongo;n100949 said:Vad är det vi skall se? :O
Trådens aktivitet i senaste inlägg. Innan Dantes magi så syntes den inte där när någon skrev något i den.Bolongo;n100949 said:Vad är det vi skall se? :O
Nonono, stay away.Eksem;n111346 said:Gammal gore, men skriver upp den här så jag kommer ihåg den nästa gång jag går loss på Lulu:
http://www.lulu.com/shop/rafael-chandler/slaughtergrid/paperback/product-21018131.html
Köpte den i min senaste Lulu-haul och är inte jättenöjd. Chrull, vad var det du inte gillade med den?chrull;n111354 said:Nonono, stay away.
Det mesta.MattiasLejbrink;n111360 said:Köpte den i min senaste Lulu-haul och är inte jättenöjd. Chrull, vad var det du inte gillade med den?
+1chrull;n111365 said:Det mesta.
Det verkar vara 100% shock value utan någon som helst substans. Fittmonster i en vaginadungeon man inte kan dö i utan bara återföds hela tiden? snark.
MH finns här på forumet, senast synlig i samband med att han avslöjade att han DoDifierat Sagas grundregler.anth;n115116 said:Om jag förstår det hela rätt författaren, Mikael Hassel, svensk. Men jag har aldrig hört talas om honom. Någon som vet vem det är?