Den där recencenten vill jag ha till film!Ram;n299127 said:Men jag är också ganska tillfreds med det. Det enda jag känner att jag verkligen saknar om jag skall vara ärlig är en riktigt riktigt bra recensent av svenska rollspel. Då menar jag egentligen en person som är och tycker precis som jag så att jag i stället för att läsa en massa rollspel som gör mig besviken bara kan läsa hens recensioner och kunna plocka de riktiga russinen ur rollspelskakan.
För att svara på frågan så är jag glad om det går att få till spel alls (minstingen är 9 månader och det börjar bli genomförbart med spel över skype på kvällstid igen). Att få välja spel blir sekundärt.
Min "gamla" skypegrupp har en spelare som verkar helt ointresserad av någonting annat än DnD. Så då blir det liksom DnD eller ingenting, och då tar jag ju hellre det förstnämnda.
Mina "nya" skypegrupp är CoC-fans hela bunten men där är alla småbarnspappor så det är ett mirakel varje gång vi får till ett speltillfälle.
Sen kan jag ju känna att det där är två spel jag testat nu och gärna skulle prova nåt annat, men det är inte så petigt i nuläget. Att spela alls räcker som målsättning.