William_Besario
Warrior
Jag bara undra ifall ni har några historier där er SL eller ni som SL har gjort nått fantastikst dumt och ibland kanske elakt, jag har två exempel , första var när vi spelade Nya Mutant och nyss hadde kommit över lite högteknologi som vi sålde för höga priser , alla fick sisådär 200 000 ED , nåväl vår SL tyckte att han gjort ett fel när han gav oss så mycke så han skicka in en åtta armad ambidextriös mutant med ultra-super pansar och en automatkarbin i varje hand som togalla våra vapen och pengar , tillochmed allt vi lyckats fått tag på före det ävcentyret. det var inte alls så många som tyckte om han efter det.
mitt andra exempel var ganska patetiskt, det var så att en spelare hadde muckat med mig och retat mig RL så IG så gjorde jag så att alla hans karaktärer dog i strid. riktigt poatetiskt faktiskt /images/icons/blush.gif
MVH Sir William Besario
"allt är relativt"[/i]
"det får du tala med min colt om"[/i]
mitt andra exempel var ganska patetiskt, det var så att en spelare hadde muckat med mig och retat mig RL så IG så gjorde jag så att alla hans karaktärer dog i strid. riktigt poatetiskt faktiskt /images/icons/blush.gif
MVH Sir William Besario
"allt är relativt"[/i]
"det får du tala med min colt om"[/i]