Nekromanti Elakt förtal!

Troberg

Sinister eater
Här loggar man intet ont anande på forumet och råkar klicka på ett av sina egna inlägg och vad ser man? Det här!

Det är bara lögn och elakt förtal! Jag är inte ens salongsberusad!

Jag kräver upprättelse!

Johan K

Gammal & dryg
Bwhahahahaha !! (ANT)

Hur kul var inte den på en skala då... :gremlaugh: :gremlaugh:

Muggas

Hero
Lev upp till din titel! Ta dig i kragen och bete dig hjältigt, för bövelen! Du ska vara ett föredöme för andra på forumet, du är ju den näst mest flitiga skribenten här! Eller vill du hellre vara den:

fortkörande, elektronikhordande, pulsjetsintresserade, israelhatande och virriga sexguden

...som du påstår dig vara? Du förstör ju en hel ny generation med din Troberg-anda! :gremwink:

Troberg

Sinister eater
Lev upp till din titel! Ta dig i kragen och bete dig hjältigt, för bövelen!
Jag tror att jag blev hjälte för min ovärderliga hjälp med att stresstesta servern och redaktionen, samt att jag värvat 15 nya medlemmar (varav 14 är lokomotiv).

Vet inte om det är något att leva upp till...

Fast om ett par månader är det dags för Trobergs Dogmautmaning 2004, så börja gnugga geniknölarna!

Du ska vara ett föredöme för andra på forumet, du är ju den näst mest flitiga skribenten här!
Ehm, tvärtom. Jag skriver mycket här för att jag inte är flitig och egentligen borde göra annat.

Eller vill du hellre vara den:

fortkörande, elektronikhordande, pulsjetsintresserade, israelhatande och virriga sexguden

...som du påstår dig vara?
Jajamensan! Hail to the king, baby!

Du förstör ju en hel ny generation med din Troberg-anda!
Det hoppas jag verkligen!

Muggas

Hero
Jag tror att jag blev hjälte för min ovärderliga hjälp med att stresstesta servern och redaktionen, samt att jag värvat 15 nya medlemmar (varav 14 är lokomotiv).

Då är du ju snäll och go på riktigt, ju. Så försök inte dölja det, din mjukis! :gremwink: . Starkt jobbat!

Fast om ett par månader är det dags för Trobergs Dogmautmaning 2004, så börja gnugga geniknölarna!

Jag är på g!

Ehm, tvärtom. Jag skriver mycket här för att jag inte är flitig och egentligen borde göra annat.

Right with you on that one, bro! :gremgrin: