Nekromanti Eldigt.

w176

Förlorad dotter
Jag letade referensbilder till min changlingroll online tills jag blev helt frusterad. Så jag använde mig själv som referens istället. Kul snabba bilder.

Attachments

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag tycker att de är toksnygga. Skulle jag försöka vara konstruktivt kritisk så undrar jag om inte lite gradvis skugga skulle få ansiktena att se mer "tredimensionella" ut. Eller äh, jag vet inte. Mina ögon säger mig konstiga saker om hur ansiktet är vänt.

solvebring

Superhero
Underbart snygga, verkligen. Du har skapat väldigt fina bilder som vanligt. Man blir ju avundsjuk. :gremwink:

De känns dock aningen platta, inte riktigt så rundade som man skulle önska för ett fullt 3D-intryck. Undrar sedan om den här elden/glöden liksom ska komma upp inifrån genom sprickor eller dylika? Om så är fallet behöver sprickorna lite mer jobb också, på vissa ställen är de apbra, men på andra känns de lite påklistrade och saknar liksom en egen kontur och ett djup.

... Om det inte ska vara sprickor utan typ ett eldnät som dansar utanpå huden, ja då är det super! :gremsmile:

w176

Förlorad dotter
Jag tror att hur ansiktet är vänt stämmer men att ljuset inte gör det 100%.

Hm, jag har blivit såhär att jag märker att jag hinner lära mig ner om jag inte gräver ner mig i detaljer tills jag tappar lusten med bilder varpå det blir slarv ibland