Nekromanti Eldkvast Spelblogg - Spelreklam

solvebring

Superhero
Nu är Eldkvast uppdaterat och nu finns där en spelblogg.
Där kommer jag främst att presentera arbetet med de rollspelsprojekt jag håller på med, samt att jag även framtida kommer att presentera rollspelen där... Om de blir klara någon gång.

Men detta är även chansen för dig att få göra reklam för ditt eget "amatör"-rollspel som antagligen är gratis och i PDF-format. :gremwink:
För att komma med på Eldkvast Spelblogg behöver du göra följande:

Skriva en seriös och korrigerad presentation av spelet (inte mer än ett halv A4, det räcker gott och väl som max).

Skicka med länken till spelets hemsida eller till det ställe varifrån man kan ladda ned spelet.

Tack!

Johan K

Gammal & dryg
En liten fråga här..
Hur går det för dig & ditt byggade av din Elkvast ?
Sidan din har ju varit igång ett tag juh, funkar det om du förväntat dig ?

solvebring

Superhero
Det funkar bra. Det är ett gäng på Riotminds som kämpar med att göra nya scenarion i detta nu och skicka in till mig. Flertalet där har dessutom berömt och visat mycket positivt tycke mot vad jag har att ge. Det går framåt, sakta men säkert. Sedan så hjälper jag ju Medusa Games med deras marknadsföring också, vilket drar mer folk till oss bägge. Visst, det går i perioder, ibland kommer det in en liten drös material, och ibland inte. Just nu har det varit dött ett bra tag, men jag väntar eftersom jag vet att det är folk som jobbar på material.

Kort och gott, det verkar gå bra. Dock inte så bra som jag tänkt mig med äldre DoD-material. Där har det knappt kommit in en enda fil. Men vad det gäller version 6 och T finns det väl i alla fall en del att tillgå på sidan.

Johan K

Gammal & dryg
Ok, ok !
Låter ju trevligta att det rullat på lite för dig iaf. Hoppas åxå att du får in mer matriel ifrån de äldre utgåvorna åxå.