Mr Jacquel
Veteran
- Joined
- 25 May 2004
- Messages
- 13
Fast riktigt så enkelt är det inte... Jag håller för tillfället på och fixar med ett äventyr av typen sherlock-deckare, tanken är väl mest att spelarna ska haja att strider är för mjukisar, och att kunna specialisera rykte mot "klurig" Men nu är saken den att jag, trots mycken möda och stort besvär, ser ut att behöva en smula hjälp. Det hela blir nämligen svårt att hålla på någon högre nivå eftersom man ju gärna ser att spelarna klarar ut det också... Så jag vill ha tips, hur gör jag det hela intressantare utan att öka svårighetsgraden nämnvärt?
Och så undrar jag också lite hur mycket hjälp de kan få av SLPs, sitter o funderar på om jag ska skriva ett par subtila remarks som kan få droppas av någon SLP vid ett bra tillfälle.
Det jag skrivit hittils länkar jag till det här inlägget och förbjuder härmed alla mina spelare att läsa det, om de trots detta skulle få för sig att göra just detta ser jag fram emot att i egenskap av gud ta en smula rättmätig hämnd, om jag skulle märka att de går lite väl rakt på spåret vill säga...
Saken med texten är också att den är ämnad för mig och ingen annan och därför kan det verka en smula konstigt ibland, det är mest som uppskrivna mental notes...
Och så undrar jag också lite hur mycket hjälp de kan få av SLPs, sitter o funderar på om jag ska skriva ett par subtila remarks som kan få droppas av någon SLP vid ett bra tillfälle.
Det jag skrivit hittils länkar jag till det här inlägget och förbjuder härmed alla mina spelare att läsa det, om de trots detta skulle få för sig att göra just detta ser jag fram emot att i egenskap av gud ta en smula rättmätig hämnd, om jag skulle märka att de går lite väl rakt på spåret vill säga...
Saken med texten är också att den är ämnad för mig och ingen annan och därför kan det verka en smula konstigt ibland, det är mest som uppskrivna mental notes...