Nekromanti Elitkrigare i Eon...???

Ludwig

Veteran
Nattgardet är jag nyfiken på, då de är eliten. Är det någon Eon fantast som har tagit sig tid att pussla ihop lite egenskaper/Stats för dessa. Information uppskattas, likaså källor!
Ammras bågskyttar ska tillhöra en av världens bästa. Kan man få lite stats exempel på dem och andra eliter som finns runt om i Mundana.

/Ludwig som gillar "Best Of The Best"

Shrukk

Veteran
Enklaste metoden...

Räkna alla elitkrigare så här:
Grundegenskaper mellan 14 och 16, kanske en på 17-18
En Unik stridskonst/vapenteknik (välj efter Land eller Vapen)
Färdighetsnivåer mellan 15 och 18

Så gör i alla fall JAG med mina...

Marukusu

Hero
Il sadismo grande

Vill du vara übersadistisk så kan du ju bara slå lite på måfå och sedan hitta på exakt vad de gör. "Ajajaj, du får ett perfekt hugg i ansiktet! Svärdet var ju förgiftat också, ja..." eller "han gör en smidig bakåtvolt för att undvika ditt hugg och när han landar så väver han snabbt en magi så att han blir osynlig... en dolk från ingenstans sätter sig mellan dina revben..."

Observera att ovenstående exempel enbart var exempel och att jag aaaaaldrig skulle kunna tänka mig att utsätta mina gulliga små spelare för dylikt :gremcrazy:

[color:\\"red\\"] MOUAHAHAHAAAAAA!!!! [/color]

/Marukusu, übersadismnörd

Kenzui

Warrior
naa grund egenskaperna e väll bra men typ kanske om det är eliter iaf 17-19 och en "champion" med typ 21 coolt! så gör jag! Ha det bra!

Enshadi

Warrior
Das über of Cirza

De riktigt elitkrigarna enligt mig är de Cirzariddare som står under Cirzas hands beskydd (tror stridskonsten heter så). De har fruktade egenskaper och behandlar flertalet vapen.

Jag jämnför dem ungefär som Eons svar på Jediriddarna.

Re: Enklaste metoden...

Viktiga grundegenskaper (Sty, Tål, Rör) 12+

Inte några unika konster, men kan väl vara ovanliga. FC 15+

Bra utrustning.

Något annat?