Lord Renisis
Warrior
Jaa...
Vad ska man säga......
När jag öppnade boken första gången vart jag minst sagt förvånad. Jag trodde det skulle vara som dataspelet Impossible Creatures där man har klor på näsan och en tiger är korsad med en flygfisk och en schimpans.
Det var bättre. Mycket bättre. Jag tycker det är lite "Susar i säven" stämning över rollspelet.
Dock i en annan miljö.Det är minnst sagt mysigt....
Jag håller just nu på att klura på en rollperson som jag bästämt mig vara en muterad hermelin, järv, grävling eller utter.Nått av dom får det bli men det är ju det att alla alternativen är asgrymma.
Jag vill höra andras visioner av spelet.
Vad brukar ni köra för äventyr?
Vad har ni för rp:er?
/Hugo, som tycker mutant är svincoolt
/Jag var på kanothajk idag och hoppa från en 4 meter hög klippa...Läskigt....
Vad ska man säga......
När jag öppnade boken första gången vart jag minst sagt förvånad. Jag trodde det skulle vara som dataspelet Impossible Creatures där man har klor på näsan och en tiger är korsad med en flygfisk och en schimpans.
Det var bättre. Mycket bättre. Jag tycker det är lite "Susar i säven" stämning över rollspelet.
Dock i en annan miljö.Det är minnst sagt mysigt....
Jag håller just nu på att klura på en rollperson som jag bästämt mig vara en muterad hermelin, järv, grävling eller utter.Nått av dom får det bli men det är ju det att alla alternativen är asgrymma.
Jag vill höra andras visioner av spelet.
Vad brukar ni köra för äventyr?
Vad har ni för rp:er?
/Hugo, som tycker mutant är svincoolt
/Jag var på kanothajk idag och hoppa från en 4 meter hög klippa...Läskigt....