I går kväll skickade jag inlaga och omslag till Publit för tryck. På fredag eftermiddag kommer böckerna budas till ett hus där vi ska ha spelhelg och på fredagkvällen kommer överlämnandet ske.
@krank är en hjälte! Trots att han egentligen har en massa annat att göra har han under de senaste två veckorna layoutat inlagan. Jag har drivit på och prioriterat att vi blir klara i tid framför att allt ska bli rätt. Jag inser i efterhand att de hade kunnat kombineras, men det är för sent för det nu. Om något har blivit fel, är det mitt fel. Ni får gärna uppmärksamma mig på det via personliga meddelanden (hellre än här i tråden, det är lättare att samla i meddelanden), så att vi kan ta hänsyn till det inför en korrigerad version att ladda upp här på forumet.
@Vulpe är också en hjälte! I går layoutade han omslaget, trots att det var söndag!
Även
@Magnus Seter,
@Pilzefrau,
@Brior (japp, han smög med på slutet!),
@Sinisa_,
@Genesis,
@entomophobiac,
@luddwig,
@krank,
@pellejones,
@God45,
@Rymdhamster,
@Leon,
@Mogger,
@Gerkub,
@Rickard,
@Christoffer,
@Nion och
@Tant Ragnar är hjältar för sina bidrag till den här jättefina presenten till Jon!
Jag återkommer med rapport från överlämnandet. I värsta fall följs det av en axelryckning, men då hade vi ju i alla fall kul!
drive.google.com
drive.google.com