Är nog ett bra köp. Kör på den.solvebring said:@ krank och wilper
Okej, tackar så mycket för all hjälp.
Tja, den här verkar rätt så grym till ett så bra pris, vad tror man om det?
Äh, lägg in Microsoft Security Essentials (gratis och bra antivirus) och Firefox, och ta bort genvägen till Internet Explorer överallt, så blir det nog inte så mycket skit =) Har funkat riktigt bra med mina diverse släktingar som jag fått hjälpa i alla år med datorer.solvebring said:Okej, yeah. Då får det nog bli en sådan. Morsan tycker själv att det låter bra, det lilla hon hajar så.
... Fast det blir ju jag som får rensa och fixa skiten när det blir vajs i alla fall. Så nåväl, jag tror på den här iaf.
Yes. Ungefär samma recept här.Äh, lägg in Microsoft Security Essentials (gratis och bra antivirus) och Firefox, och ta bort genvägen till Internet Explorer överallt, så blir det nog inte så mycket skit =) Har funkat riktigt bra med mina diverse släktingar som jag fått hjälpa i alla år med datorer.
Sen får man gå in nån gång ibland och köra Ccleaner, men sen är det mesta löst =)
Att på samma sätt byta ut outlook mot thunderbird är också en bra idé du säkert redan tänkt på =)solvebring said:Yes. Ungefär samma recept här.Äh, lägg in Microsoft Security Essentials (gratis och bra antivirus) och Firefox, och ta bort genvägen till Internet Explorer överallt, så blir det nog inte så mycket skit =) Har funkat riktigt bra med mina diverse släktingar som jag fått hjälpa i alla år med datorer.
Sen får man gå in nån gång ibland och köra Ccleaner, men sen är det mesta löst =)
Problemet är att Outlook Express eller liknande liksom brukar följa med windows (åtminstone XP), och därmed dyker upp så snart man t.ex klickar på en mail-länk...solvebring said:Jag har istället tänkt på att inte installera Outlook och sådant dravel överhuvudtaget.
Då var den beställd. =)solvebring said:Okej, yeah. Då får det nog bli en sådan. Morsan tycker själv att det låter bra, det lilla hon hajar så.
... Fast det blir ju jag som får rensa och fixa skiten när det blir vajs i alla fall. Så nåväl, jag tror på den här iaf.