Nekromanti En fråga om Furry Pirates

Idioten

Veteran
Vad ända in hyreskasernen är "healing attack", och vad används det till? Om det nu skulle råka vara så att någon vet det, så får ni gärna svara.

Det står beskrivet hur man räknar ut sitt värde i det på sidan 17, men jag har inte hittat några spår av någon sorts förklaring av vad det är. Vore inte helt fel med ett index i boken så att man kunde slå upp det.

Idioten

Veteran
Yahoo!

Jag hittade själv! Det var där det logiskt sett borde vara.
Ibland gör jag själ för namnet...

Archer

Swashbuckler
Re: Yahoo!

"Ibland gör jag själ för namnet... "

Du är då den första jag vet som gör en SJÄL, och inte gör skäl för namnet. :gremsmile:

Idioten

Veteran
Re: Yahoo!

Så petig man kan vara då. :)
OK, jag kanske hade lite fel när jag skrev det. Men jag skrev det bara för att bevisa att jag gör SKÄL för namnet också! /images/icons/grin.gif

Jag ändrade det till och med för jag hade skrivit ännu mer fel från början, och så blir det inte rätt sen heller. /images/icons/blush.gif

Jag får väl helt enkelt ta och börja rätta mina rättningar.

Rickard

Urverk speldesign
Altavista!

"Men jag skrev det bara för att bevisa att jag gör SKÄL för namnet också!"
Tycker [color:blue]Krille</font color=blue>s signatur stämmet väldigt bra nu. /images/icons/smile.gif

"Det finns inga dumma frågor. Däremot är det gott om frågvisa idioter."

~Attans att [color:448800]Han</font color=448800> inte kom på att kalla sig själv för idiot först.. Tänk så lätt [color:448800]Han</font color=448800> skulle kunnat bortförklara sina dumma påståenden

Idioten

Veteran
Google

Jag kände på mig att det bara var en tidsfråga innan någon skulle komma med en så lustig rubrik. ;)

Attans att Han inte kom på att kalla sig själv för idiot först.. Tänk så lätt Han skulle kunnat bortförklara sina dumma påståenden

Sorry. Det är inte helt idiotiskt att ha idioten som användarnamn. /images/icons/smile.gif

Jag hade också tänkt på [color:blue]Krille</font color=blue>s signatur, fast med ändringen:
"Det finns inga dumma frågor. Däremot är jag en frågvis idiot."

Rickard

Urverk speldesign
LOL! (och jag menar det verkligen) [NT]

~[color:448800]Han</font color=448800> som ska göra världen en tjänst och skriva "NT = No Text"