En sak som jag undrat lite på är varför i hela friden det makreras som ett nytt inlägg varie gång någon skriver i ett inlägg som är klistrat ?
Är det någon form av bugg, eller ?
Dessutom kommer man inte (i platt visning) automatiskt fram till det första av de nya inläggen (som det gör annars) utan man hamnar i början av tråden istället.
Det har, om jag förstod saken rätt, att göra med att något internt datum ändras så att de ska hamna först på sidan. I och med det anser tydligen forumssystemet att rotinlägget har ändrats och markerar det med röd plopp. Dessutom är det dit man kommer om man läser senaste inlägget i tråden i platt visning.
Precis, och det är en stor anledning till att åtminstone jag tycker att man bör vara ytterst försiktig med att nåla trådar som det diskuteras i. Regeldiskussionstrådarna nu känns till exempel inte så motiverade att hålla nålade. Det mesta som ska sägas har nog redan sagts; de borde kunna behandlas som vilka trådar som helst.
Regeldiskussionstrådarna nu känns till exempel inte så motiverade att hålla nålade. Det mesta som ska sägas har nog redan sagts; de borde kunna behandlas som vilka trådar som helst.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.