Nekromanti En fråga om trådar som är klistrade.

Johan K

Gammal & dryg
En sak som jag undrat lite på är varför i hela friden det makreras som ett nytt inlägg varie gång någon skriver i ett inlägg som är klistrat ?
Är det någon form av bugg, eller ?

/ Johan K, som bara undrar av ren nyfikenhet..

Zire

Swashbuckler
Dessutom kommer man inte (i platt visning) automatiskt fram till det första av de nya inläggen (som det gör annars) utan man hamnar i början av tråden istället.

Krille

Super Moderator
Det har, om jag förstod saken rätt, att göra med att något internt datum ändras så att de ska hamna först på sidan. I och med det anser tydligen forumssystemet att rotinlägget har ändrats och markerar det med röd plopp. Dessutom är det dit man kommer om man läser senaste inlägget i tråden i platt visning.

Dimfrost

Special Circumstances
Precis, och det är en stor anledning till att åtminstone jag tycker att man bör vara ytterst försiktig med att nåla trådar som det diskuteras i. Regeldiskussionstrådarna nu känns till exempel inte så motiverade att hålla nålade. Det mesta som ska sägas har nog redan sagts; de borde kunna behandlas som vilka trådar som helst.

/Dimfrost

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Dimfrost said:
Regeldiskussionstrådarna nu känns till exempel inte så motiverade att hålla nålade. Det mesta som ska sägas har nog redan sagts; de borde kunna behandlas som vilka trådar som helst.
Good point.

De har tjänat sitt syfte och jag avnålar dem omedelbums.