andersb80;n204076 said:
Från kickstarter kampanjen:
"Denna samlingsvolym är exklusiv för Westerns Crowdfundingkampanj. I sitt nuvarande utförande består En Handfull Artiklar av 34 olika artiklar, många helt nyskrivna och unika för crowdfundingen. Men det finns även med westernartiklarna ur Fenix med – nu omarbetade för den nya upplagan av spelet"
Undrar hur många som ska vara nyskrivna? 50 %? Än så länge är 2 av 2 inte nya?
På senaste "Kvinnor i blått och grått" står det t.o.m. Fenix nummer 13,2013 uppe i hörnet. Ska bli intressant och kolla vad som är omskrivet.
Är Hillbillyland omskrivet alls?
Något annat än att allt Western-material som publicerats i Fenix skulle komma med vore konstigt, med tanke på att det är digitalt format och ingen direkt utrymmesbegränsning som med en tryckt bok. Hur många artiklar (ej äventyr) har det publicerats i Fenix, orkar någon sammanställa och räkna?
Måste vara betydligt färre än 34?
Vad gäller För en handfullävenryr har 1/1 varit nya grejer, och ingen liten grej heller (och fler äventyr verkar vara i samma klass)! Förvisso kanske inte helt exklusivt eftersom man kan köpa äventyret tryckt, men ändå unikt att få det som pdf!
Personligen skulle jag tycka det var värt 250kr om det så var 34 artiklar som alla var original från Fenix jag fick i pdf. Jag scannade 2-3 stycken vid ett tillfälle för att ha det samlat och det var bra drygt!
(..och ja, det längsta av mottagna Fenix-alster var ett av dem jag ödslade dyrbar tid på att scanna själv, givetvis....)