Det beror förstås helt på vad du menar. Konvent åker ju många från forumet på, oavsett vad det har för namn. Annars vet jag att det har arrangerats och kanske är på gång en forumträff. orumträffarna är vad jag förstått till för att träffa varandra på riktigt och ha det lite mysigt.
Vet inte om det spelar någon roll men inlägget borde vara på rollspel.nu-forumet (eller?)... *Försöker att inte låta dryg*
Jag bor i Linköping även om jag invandrat ifrån Skåne. Jag är med på allting. Men ni får vara beredda på att verklighets-walium är bra mycket tystare, blygare och nervösare än forums-walium.
Hehe, du får vara med i alla fall... Nae, men vi får väl ordna något.
Okej, vi träffas hemma hos mig 19:e januari.
Luftvärnsgatan 14 i Linköping.
Jag bjuder på kaffe (eller vad ni nu vill ha) och så kan ni hjälpa mig städa.
"Jag bjuder på kaffe (eller vad ni nu vill ha) och så kan ni hjälpa mig städa. "
Med tanke på hur usel jag är på att städa så betvivlar jag starkt att du vill ha min hjälp. Jag hade självt behövt hjälp med städningen. Däremot så är jag rätt så bra på att laga mat(Mmmm, pannkakor!) och tvätta.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.