En av de första gångerna jag spelade Drakar & Demoner så spelade jag med en annans drakryttare. Det som hände var att när jag var ute och flög och spionerade lite på en övergiven gruva så upptäckte jag att det dök upp 2 drakar bakom mig med ryttare som började skjuta med armborst mot mig. Jag chansade på en dum sak som fungerade, jag försökte nämligen beordra en av de andras drakar att flyga in under min drake och det gjorde han, när jag hade honom rakt under mig var det bara att flyga lägre så att ryttaren blev mosad. Men jag hade fortfarande en kvar som var efter mig och jag flög mot en bergvägg. Jag tänkte fort att om jag skulle loopa när jag var nära bergväggen så skulle den andra draken som var större än min förmodligen flyga rakt in i den, så jag provade. Men i helvete att det gick! Jag FUMLADE och flög rakt in i bergväggen själv istället och störtade ner på en bergsklyfta en bit ner men det som var bra var ju att den andra draken också flög in i bergväggen men han störtade inte ner på en bergsklyfta utan ända ner till marken. Puh!
//Zemoch
//Zemoch