Nekromanti En lektion i hur man inte skall uppföra sig

EchonCique

Hero
Jag kom över två hysteriskt roliga länkar. Den ena visar hur en asiatisk kille spelar Ikaruga vid en konsol. Ensam. Två skepp. Och spelar igenom två banor och tar hand om en boss. Jag har inte kommit längre än till bana 2 själv, så den videon var riktigt imponerande.

Nåväl. Topic. Vi vet alla hur folk beter sig ibland och det finns arschlen och sen finns det arschlen. Ett utomordentligt bra sätt att lära sig hur man inte skall uppföra sig gentemot andra finns i denna video. Se och .. njut? :p

http://www.fazed.org/video/view/?id=109

Snow

Swashbuckler
du behåller det bästa för dig själv eller? Vi fick bara en länk. :gremsmile:

entomophobiac

Low Prep High Play
Haha. Har alltid letat efter de där svordomshaglande individerna. Borde nog besöka en talpedagog, eller flytta till ett lite mer nedgånget område i en amerikansk storstad :gremgrin:

Rising

Vila i frid
Du fick ju länken till Fazed där du kunde söka själv, men för de som inte är fazers så kan jag posta den åt dig:

Ikaruga!

Det är typ det grymmaste jag någonsin sett. Så fort det kommer till det där partiet med dörrarna som åker igen omkring skeppen så börjar jag alltid garva - och samma sak vid alla partier där det liksom inte går att ens följa vad båda skeppen gör samtidigt ens som betraktare... Och så alla skotten... alla dessa underbara animationer... all underbar action... SHMUPpar alltså... Finns det någon vackrare spelgenre? Jag tittar hellre på en duktig shmupspelare än på en snygg tjej som är bra på att dansa.

Helt ärligt.

EchonCique

Hero
Jupp.

Jag blev djupt impad kan man milt sagt säga :gremsmile: Det där spelet är ett av de läckraste spel jag spelat någonsin. Och den killen gör det perfekt, med två skepp, samtidigt. Otroligt. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
"Vi vet alla hur folk beter sig ibland och det finns arschlen och sen finns det arschlen. Ett utomordentligt bra sätt att lära sig hur man inte skall uppföra sig gentemot andra finns i denna video."
Äh, sådär har jag också varit.. Förvisso var det under Quaketiden och då menar jag inte QW där man kunde höra varandra och förvisso så var jag inte lika extrem.. Ok, nu var det här ihopklippt.. Jag skrev till ibland också.. Sedan insåg jag att jag kanske tog spelet lite väl seriöst, så numera när jag drar en skitsur kommentar så lugnar jag ner mig och inser att jag börjar tycka att jag själv har blivit bra.. För notera att nybörjare knappast lever om på detta sätt..

/Han som har slagit sönder ett tagentbord när han spelat Tetrinet

Johan K

Gammal & dryg
Awww !
Sicken språkbruk han använder.. det där om att vara otrevlig & dålig förlorare.. :gremtongue: