Nekromanti En liten funtulering om rikesmoduler

Freelancer

Warrior
Så vitt jag vet så finns det väl bara en rikesmodul och det är Consaber....
Ledsen att jag inte vet mer /images/icons/clever.gif

Krille

Super Moderator
"Så vitt jag vet så finns det väl bara en rikesmodul och det är Consaber...."

Vi har Asharien&Soldarn också.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Tänkte mer på framtida releaseplan...

Rättare sagt: Har ni överhuvudtaget planerat att göra moduler för Thalamur, Mûhad, Cirefalierna och Ebhron? Vet att de inte finns i releaseplanen, men jag undrar ändå...

Krille

Super Moderator
Re: Tänkte mer på framtida releaseplan...

"Rättare sagt: Har ni överhuvudtaget planerat att göra moduler för Thalamur, Mûhad, Cirefalierna och Ebhron? Vet att de inte finns i releaseplanen, men jag undrar ändå..."

Åtminstone en modul om västlanden (Mûhad mm) är i produktion. Det talas om en modul om Thalamur, och Marco har en massa skisser på en modul om cirefalerna.

Big Marco

Läskig
Re: Tänkte mer på framtida releaseplan...

Jag har fått go att skriva klart min modul om cirefalierna. Den börjar känna rejält aktuell nu.

Men problemet är att jag jobbar så mycket nu så jag inte riktigt hinner med att skriva - det är för djävligt när verkligheten existerar. =)

Men jag borde kunna få ur mig modulen på ett års tid iaf. Jag hoppas dessutom att Andreas Roman vill redigera texterna.

Helmgast
CJS info

Carl-Johan Ström sade i november 2000 att Thalamur inte kommer ut än på fem år. Och med tanke på Offensiv så kanske det blir vid 2008 eller så.

Helmgast
Utgivningstakt

Kommer ni ge ut moduler oftare i framtiden än vad som blev 2000 och 2001?

Vad gör du annars? Neotech-grejer, EON FoD?

1000 inlägg, hurra! Druid nästa!

Big Marco

Läskig
Re: Jobb

Jag jobbar med att utveckla dataspel, jag är chefskribent på MindArk AB http://www.mindark.com för deras multionline-rollspel Project Entropia http://www.project-entropia.com. Ett jobb som jag inte kunde tacka nej till när de frågade om jag ville komma ombord.

Men jag finns fortfarande med i Neos själ och tankar. ,-) Jag kan inte låta bli att lägga mig i.

Flash Back

Warrior
Re: CJS info

Och sen så dyker det väl upp en fruktansvärt stor drôs med nya länder i och med atlasen.

Helmgast

Är det därifrån du får dina pengar? Eller ger rollspelet lön att leva på? Är dufortfarande delägare i neoGames?

Big Marco

Läskig

Ja, jag är delägare i Neo, vilket också står på hemsidan. Rollspelen är ett extraknäck/en hobby för mig. Tyvärr finns det inte så mycket pengar i svenska rollspel. Men det hindrar inte att de är roliga att göra. Och ja, mitt riktiga leverne kommer från MindArk.