Nekromanti En liten utmaning i skuggan av Dogma 2004

Troberg

Sinister eater
Re: Ja ja ...

När stänger du tävlingen?
Tja, spelet är ju inte klart än på ett tag, så det är ju ingen brådska. Tänkte att jag skulle vänta och se när intresset börjar svalna. Räkna med att du har minst en vecka på dig.

Troberg

Sinister eater
Vinnare!

Jag vet att det dröjt, men jag har haft fullt upp med Dogma-utmaningen.

Nu har jag i alla fall valt en vinnare ur stormfloden av bidrag. Efter en inledande gallring fanns det två mycket värdiga kandidater kvar och båda hade starka sidor.

Quadrante hade en mycket trevlig "Official"-stämpel, men var lite plottrig att skriva ut.

Mattis hade en stilren, elegant logo, med flytande rena linjer. Den vita bakgrunden passar dessutom bättre för utskrift.

Efter mycket huvudkliande valde jag till slut Mattis bidrag, en mycket värdig vinnare, tätt följd av en lika värdig tvåa.

Jag skulle nu behöva veta vilket namn Mattis vill nämnas vid då han listas som logodesigner i spelet.

Troberg

Sinister eater
Re: tackar ...

Jodå, ditt bidrag var också bra, speciellt gillade jag "stämpeln". Det som fick mig att gå på det andra var egentligen två saker: den svarta bakgrunden och färgerna som gav lite känsla av att det var ett anaglyfiskt stereogram (hmm, ska kanske testa när jag kommer hem...).

Allra helst skulle jag nog vilja ha Mattis bidrag med din stämpel, men det hade känts taskigt mot er båda.

Båda bidragen var i alla fall mycket uppskattade! Det är nog inte så länge innan ni kommer att få se en förhandsversion av spelet här (komplett sånär som på cybernetik, psionics, biotech och superkrafter, eventuellt lämnar jag också utrustning tills vidare)...

Quadrante

Grisbonde
anaglyfiskt stereogram

..jag har iofs en förkärlek för det fördolda..

(sa bara på mitt zhaxahz bidrag till dogmautmaningen, det var nog inte många som förstod vad jag ville mena...)