Rickard
Urverk speldesign
...är att alla ser det här forumet som sitt eget. Jag har själv reflekterat över detta när (eller snarare efter) jag var som mest engagerad och därmed kritisk till hur Rollspel.nu sköttes. Jag tog liksom allting personligt. Grejen är att någonstans på vägen så har forumforumet gått från att vara någonstans där man kan lämna synpunkter på forumet (mestadels buggrapporter) till där man för fram åsikter och verkligen kämpar för dem. Det löjliga blir faktiskt när vissa spenderar mer timmar på forumforumet istället för att faktiskt diskutera sådant som siten är till för - rollspel.
En väldigt flamebetonad trådstart, men jag hoppas att alla har överseende med det och kan behärska sig i tråden.
/Han som själv brukar överge en diskussion om han och den andre inte kan komma till skott efter fyra inlägg (två inlägg var)
En väldigt flamebetonad trådstart, men jag hoppas att alla har överseende med det och kan behärska sig i tråden.
/Han som själv brukar överge en diskussion om han och den andre inte kan komma till skott efter fyra inlägg (två inlägg var)