Tycket inte jag [ot]
Fortitude är inte bättre en celerety, jag tar ett exempel med två exakt likadana killar bara skillnaden med celerety och fortitude, F har tre i gissa vad, och C har tre i det andra. Båda har tre i alla fysiska attributer och tre i brawl
På en runda får F altså 2,4 lyckade kast på att träffa. För att sedan få 2,16 lyckade skador och sedan sokar C 1.2 skador och halverat så blir det 0 eller 2 skado nivåer.
C å anda sidan får lika mycket träffar och så och F sokar allt för sina fortitude och sen så har C tre runder på sig att springa, ja det blev lika.
Jag trodde fel när jag började skriva inlägget så nu försöker jag inte motbevisa dig längre men om jag skulle ta ett exempel med Potens... /images/icons/smile.gif
...eller kanske inte men jag tror potens är bättre en Celerity. Nu måste jag räkna ut det, jag tror jag blir tokig. /images/icons/crazy.gif
Får se C gör totalt 1 eller ingen nivå per slag. altså 2 nivåer på en runda i genomsnitt
P gör också 2 nivåer i genomsnitt, lika där med, nu blev jag defenintivt krossad och vägrar göra mer inlägg
Shadar som bara har fel idag
Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.