Jag har en till fråga: det där med snabbhet, vad jag har förstått så kan det vara såhär: John har vapensnabbhet: Revolver 34 och får därför agera i rund 3, 2 och 1. Peter däremot har 56 i vapensnabbhet: Gevär och får agera i runda 5, 4, 3, 2 och 1. Blir det då såhär:
Peterang, Pang, Pang, Pang, Pang
John:....,...., pang, pang, pang
Det verkar lite mysko asså så jag tror att jag har fattat fel nånstans, för om John skulle haft vapensnabbhet revolver 10 och varit nån liten yngling och Peter haft vapensnabbhet gevär 54 och skulle vart nån mega cooling så skulle John aldrig få chans att skjuta utan skulle falla ner död rill marken efter ett skott (om peter då skulle haft pricksäkerhet (eller vad det nu heter) gevär 45)
//Kanturi, har inte fattat allt än...
Peterang, Pang, Pang, Pang, Pang
John:....,...., pang, pang, pang
Det verkar lite mysko asså så jag tror att jag har fattat fel nånstans, för om John skulle haft vapensnabbhet revolver 10 och varit nån liten yngling och Peter haft vapensnabbhet gevär 54 och skulle vart nån mega cooling så skulle John aldrig få chans att skjuta utan skulle falla ner död rill marken efter ett skott (om peter då skulle haft pricksäkerhet (eller vad det nu heter) gevär 45)
//Kanturi, har inte fattat allt än...