Nekromanti En penis för mycket

Nightowl

Champion
Är detta en nackdel eller fördel, och hur många bakgrundspoäng är det värt?

Saxat:

An Indian businessman born with two penises wants one of them removed surgically as he wants to marry and lead a normal sexual life, a newspaper report said on Saturday.

The 24-year-old man from the northern state of Uttar Pradesh admitted himself to a New Delhi hospital this week with an extremely rare medical condition called penile duplication or diphallus, the Times of India said.

"Two fully functional penes is unheard of even in medical literature. In the more common form of diphallus, one organ is rudimentary," the newspaper quoted a surgeon as saying
...

Läs mer under länken ovan. Och jag som tycker EN snopp är för mycket ibland... :gremshocked:

Erik

Storuggla

Champion
Tänk vad cash han skulle tjäna i Japan! :gremsmile:

Storuggla, nackdel helt klart, blod och hjärnan är illa nog redan nu...

Dimfrost

Special Circumstances
I alla vettiga system är det naturligtvis en egenskap, som kan vara positiv eller negativ beroende på omständigheterna. :gremsmirk:

/Dimfrost

haltageten

Dum inuti huvudet
Jobbigt när han får "bånge", då kommer den ju spreta mot alla möjliga håll. Och hur fungerar den egentligen om han skulle använda den praktiskt? Jag ser det lite som en mutation i Mutant UA, den kan vara ashäftig och ge fördelar, men samtidigt så ger den nackdelar.

- Jocke, tycker till.

Johan K

Gammal & dryg
Det där om att vara väl utrustad....
Måste vara lite småjobbigt att ha 2 stycken, för min del så trro jag nog att jag är alldeles nöjd med en, faktiskt.. :gremcrazy:

Lambi

Swordsman
Tufftsomfan!

Det skulle vara tuffast i stan. I en vecka iaf. :tekopp:

... ... ... ... ... fullt upp ... ... ... ... ... :gremblush:

..och kom inte och säg att jag har sagt massa skit bra för att du tolkar det som ett jävla pervoianskt geni! :gremcrazy:

Dewil

Skrivbordsgeneral
Jag drömmer ofta att jag har flera. (ANT)

Det tyder förmodligen på undertryckta sexuella känslor för min mor, eller nåt.

ToreSnuff

Veteran
Det måste finnas gränser även inom OffTopic-tråden. Det här är ju bara infantilt dravel som knappt hör hemma på lågskole nivå. För allas trivsel: varför hålla på? Tänk till innan du postar, och det gåller förresten alla här på forumen!

Vänligen Tore

Organ

Out of time, out of mind
Det måste finnas gränser även inom OffTopic-tråden.
Absolut inte! Det är liksom det som är poängen med ett Off Topic-forum. Så länge man inte bryter mot forumsreglerna är det bara att köra hårt. Personligen tycker jag det är för få diskusioner om extragenitalier på forumet.

Det här är ju bara infantilt dravel som knappt hör hemma på lågskole nivå.
Helt rätt.

Tänk till innan du postar, och det gåller förresten alla här på forumen!
Helt rätt.

/Anders