Nekromanti En sida med administratörer och moderatorer?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jo; jag insåg alldeles nyss att jag inte har nån koll på vem som egentligen gör vad på det här forumet. Och om jag inte vet, så vet garanterat inte den vanlige användaren.

Jag skulle vilja se en sida där vi som ändå har något ansvar för sidan presenteras. Våra profilbilder kanske syns, användarnamn, ansvarsområde, en kort kommentar om vad man kan fråga oss om. I mitt fall skulle det stå "teknisk redaktör" och "Framför allt saker som har med artikelsystemet och andra icke-forumdelar att göra", typ.

Jag tror att det skulle underlätta för den som försöker hitta någon att kontakta om ett fel eller som undrar något.

Vad tycker ni andra?

solvebring

Superhero
Superbra. Det är finns bara fördelar med att forumiterna vet vart de ska vända sig och vilka det är de kontaktar.
Kör i vind!

Pom

Swashbuckler
Det skulle ge ett både trevligt och seriöst intryck, för att inte tala om de praktiska fördelarna.

Johan K

Gammal & dryg
Det låter som en bra plan Krank!
En sådan sida vore najs!

Dimfrost

Special Circumstances
Det har funnits förr i tiden, men jag vill minnas att det har gått en och två redaktionsbyten utan att sidan uppdaterats ordentligt. :gremlaugh: Det är en bra idé, hur som helst.

solvebring

Superhero
Våra profilbilder kanske syns, användarnamn, ansvarsområde, en kort kommentar om vad man kan fråga oss om
Yeah, det är lite knapert just nu. Fast vad det gäller visningsbilder skulle det vara roligt att få se era riktiga nunor för en gångs skull. :gremsmile: