w176
Förlorad dotter
Attachments
-
31.7 KB Views: 0
+1Vitulv said:Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
Eller inte. Skitsnyggt
Vi behöver ju inte börja den diskussionen på nytt. Jag vill bara understryka att de pikarna inte är så särskilt roliga eftersom det inte är på det viset jag menar, eller ens ville att det skulle framstå. Mina allra första inlägg till Per i hans tråd borde visa det. Med andra ord: Jag reflekterade över en grej, fast folk har missförstått och gjort världens grej av det. Kan vi inte bara ta det chill och dra ett streck över det? Jag gillar inte att behöva dra på gamla diskussioner.Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
Pfft. PK fail! Jag är en kvinna som har sex med kvinnor. De ger men frikort att göra som jag vill, för gör jag det är det automagisk PK.Vitulv said:Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
Eller inte. Skitsnyggt
Hahaha!Vitulv said:Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
*Flinar glatt och hostar upp en kallsup*Robert Jonsson said:Jag får säga som många andra: ditt bästa verk hittills helt klart. Det känns verkligt - riktigt, riktigt verkligt. Personen känns autentisk och levande. Me like. Väldigt mycket.
*öser superlativ över Elin och hoppas att hon inte drunknar*