T Tedd Veteran Joined 18 Sep 2001 Messages 56 Location Kalmar, Småland, Sverige 22 Sep 2001 #1 Varför har forumet blivit engelskt?? är det jag som har pillat på något eller är det meningen att det ska vara det? tycker absolut inte om det iaf!
Varför har forumet blivit engelskt?? är det jag som har pillat på något eller är det meningen att det ska vara det? tycker absolut inte om det iaf!
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,421 22 Sep 2001 #2 engelskt hurdå? .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
L Legioth Swordsman Joined 26 Apr 2001 Messages 666 Location Esbo, Finland 22 Sep 2001 #3 För mig är det nog svenskt. De enda engelska orden finns i adressfältet, resten är på svenska.
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 22 Sep 2001 #4 Du är klåfingrig ;-) Jepp, du har varit klåfingrig /images/icons/wink.gif Under "Redigera profil" / "Visningsinställningar" kan man ställa in språk bl.a. Svenska och Engelska Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Du är klåfingrig ;-) Jepp, du har varit klåfingrig /images/icons/wink.gif Under "Redigera profil" / "Visningsinställningar" kan man ställa in språk bl.a. Svenska och Engelska Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
T Tedd Veteran Joined 18 Sep 2001 Messages 56 Location Kalmar, Småland, Sverige 22 Sep 2001 #5 Re: Du är klåfingrig ;-) Jag misstänkte det /images/icons/wink.gif