Nekromanti Entusiast söker nåt gäng att spela med

jugglernaut

Veteran
Hej jag har spelat rollspel när jag var yngre (Drakar och Demoner) men det var nu länge sen och jag har hunnit bli 30 år och ganska så sysslolös för tillfället faktiskt.
Jag minns dock fortfarande känslan av att dyka in i en annan värld och tillfälligt lämna sin vanliga roll i samhället som något oerhört roligt och spännande.
Asså jag skulle helt enkelt bara bli jätteglad om man kunde haka på och börja spela igen. Om det är någon i Stockholms-området som söker spelare, eller om det bara är någon som är i samma sits som jag (då skulle vi kunna starta något eget om vi hittar lite till folk) så hojta till!
Så, det fick bli som en presentation och kontakt-sökan på samma gång.

Mvh

Jugglernauten

Anarchclown

Swashbuckler
Ok. Vi kör Repetikon på torsdag denna vecka. Den äger rum på Dragons Lair mellan klockan sex och tio på kvällen. Där är det drop in rollspel. Annars kan man eventuellt delta i någon av mina kampanjer. På tisdagar spelar vi Myths (ett fantasylir som jag skapat) i samma lokaler.

%20Repetikon%20XIX.html#Post879170]Repetikon

Myths-kampanjen

Om det är några fler frågor är det bara att skicka ett PM.

Anarchclown

Swashbuckler
Just det. Någon som har en länk till detta? Går det fortfarande att anmäla sig? Jag ska inte delta så jag har lite dålig koll.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Anarchclown said:
Just det. Någon som har en länk till detta? Går det fortfarande att anmäla sig? Jag ska inte delta så jag har lite dålig koll.
http://tullcon.se/

Man kan dyka upp oanmäld, om man vill. Har för mig att det är hundra spänn inträde för oanmälda.

jugglernaut

Veteran
Recca said:
Fräckt namn. :gremsmile:
Om du syftar på mitt så kan jag berätta att jag valde detta namn för att jag har jonglerat i över 10 år och börjar bli riktigt bra på det. Jag har ännu inte lyckats få flyt med fem bollar, men jag klarar en 20-25 kast. Kan massvis av tre-bollars trick. Hmm...Jag ska antagligen titta förbi på tullcon då, det verkar vara en bra mötesplats.

jugglernaut

Veteran
hej gizmo ja varför inte? men du hälsa på mig om du ser nån som jonglerar i ett hörn...vore najs iaf.
ses!