Nekromanti Eon översättning

Azdeus

Veteran
Re: *sigh*

Jaja, jag har försökt. Jag kom, jag hade inte mycket aning, jag fick toksmisk av experterna.

Det blir mao till att köpa Eon III och sitta hemma och översätta och skicka det till min Hasch-rökande kompis.
Det är inte olagligt så vitt jag vet, lär ta mig ett tag iaf, men jag har tiden och lusten.

Men jag har iaf gjort mitt jobb :gremwink: försökt att få Neogames att göra det. Om dom nu bestämmer sig för det kan man juh bli glad, sen blåsa skallen av sig när man der sin egen 'fina' översättning :gremlaugh:

Praetori

Warrior
Kolla bara på alla MMORPG som föds å dör hela tiden.
Det är inte många av de spelen som kör med annat än levelsystem.
Boffra si och så många MOBs av den å den typen så får du si och så mycket XP vilket leder till att du levlar. Det är enkelt, det är något att se fram emot, det faktum att man når nästa level. Men det är HEMSKT.... DnD ungefär som alkohol, medan man super så är det kul. Det är dagen efter man mår dåligt =)

Att översätta EON till engelska torde väl vara enklare än till en uppsjö med andra europeiska språk. Så vitt jag vet så är det samma översättningar på engelska DnD produkter som amerikanska. Och den marknaden borde väl vara större än den tyska, belgiska eller franska marknaden.
Men som tidigare nämnts, marknadsföringen är A och O. Om man inte har en bra publisher så är det skitsvårt att få nåt sålt.