E El Diablo Veteran Joined 5 Jan 2003 Messages 24 Location Vårgårda 5 Jan 2003 #1 snackar alla om Eon 1 eller 2 för jag pratar om 2:an
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 5 Jan 2003 #2 Det är ingen större skillnad på dem Det är ingen skillnad alls vad gäller spelvärld, och vad gäller reglerna är skillnaderna små.
Det är ingen större skillnad på dem Det är ingen skillnad alls vad gäller spelvärld, och vad gäller reglerna är skillnaderna små.
E El Diablo Veteran Joined 5 Jan 2003 Messages 24 Location Vårgårda 5 Jan 2003 #3 Delux Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Är det inte bra att veta det när man har det?
Delux Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Är det inte bra att veta det när man har det?
P Perenna Swordsman Joined 5 Apr 2001 Messages 655 Location Göteborg 5 Jan 2003 #4 Re: Delux Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Hårdpärm, extrasidor i slutet (16 stycken?) samt ett lite annorlunda omslag...
Re: Delux Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Hårdpärm, extrasidor i slutet (16 stycken?) samt ett lite annorlunda omslag...
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 5 Jan 2003 #5 Re: Delux "Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Är det inte bra att veta det när man har det?" Det är hårda pärmar och ett antal extra sidor i en begränsad upplaga. Kolla på www.neogames.se - där finns närmare information.
Re: Delux "Vad är det för specielt med Delux för jag har det och jag vet ingen skilnadd. Är det inte bra att veta det när man har det?" Det är hårda pärmar och ett antal extra sidor i en begränsad upplaga. Kolla på www.neogames.se - där finns närmare information.
E El Diablo Veteran Joined 5 Jan 2003 Messages 24 Location Vårgårda 5 Jan 2003 #6 Re: Delux Ok så det är ingen speciel skilnadd
E El Diablo Veteran Joined 5 Jan 2003 Messages 24 Location Vårgårda 5 Jan 2003 #7 Re: Delux Är det de att den är inbunden??
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 5 Jan 2003 #8 Re: Delux "Är det de att den är inbunden??" Det och de sexton sidorna extra.
Z Zaaken Veteran Joined 13 Nov 2002 Messages 172 Location Sundsvall 6 Jan 2003 #9 Re: Delux Svar som krille sa det är hård pap plus 16 extra sidor och den finns i begrensad upplaga men anars nej ingen skilnad
Re: Delux Svar som krille sa det är hård pap plus 16 extra sidor och den finns i begrensad upplaga men anars nej ingen skilnad
S samiis Warrior Joined 20 Sep 2002 Messages 355 Location Kristianstad 8 Jan 2003 #10 Re: Det är ingen större skillnad på dem Skillnaden är väl skadesystemen, vad jag har märkt (Vilka också är rätt lika, man behöver bara inte vara så smart för 2an...)
Re: Det är ingen större skillnad på dem Skillnaden är väl skadesystemen, vad jag har märkt (Vilka också är rätt lika, man behöver bara inte vara så smart för 2an...)