Helt rätt av affären. Man skojar inte bort uthämtningen av Eon IV.Oden;n51811 said:Själv så gick jag glatt ner till utlämningsstället och gick därifrån med beskedet att mitt id gått ut för tre dagar sen så nu tar det till efter helgen innan jag får böckerna. Shit happens =)
Spelarboken har vapen, folkslag och bruksdjur. Rätt schysst liten bok faktiskt!PalMer;n51825 said:Ni som nu sitter och smeker era böcker, hur ser spelarboken ut? Är där de vapen och rustningar som var med i vapenmästaren, fast omgjorda till Eon IV? Where is the review?!? Tänk på oss stackare som får vänta till måndag!
Dessutom får man tre kartor (de utlovade två + en bonus), rollformulär, specialtryckta tärningar, bokmärken, styggelse och stridskort.soulsailor said:Vad är det som kommer nu i första svängen? Antar regelboken samt spelarboken för dom som köpt den. Hur blir det med övriga sakerna i spelarpaketet?
Till vem/vart ska man höra sig till om inget livstecken från posten har synts till?Big Marco;n51726 said:Leveranserna slussas ut så fort våra raska Zolod-dvärgar mäktar med. Vi räknar med att fortsätta skicka ut paket från Stenhjärtat en bit in i nästa vecka. Så om just du inte har sett något livstecken framåt torsdag/fredag nästa vecka så hör av dig.
Vi skickar fortfarande ut leveranser i stadig takt men du kan höra av dig till info[snabel-a]helmgast.se om du inte hört något i slutet av veckan.Bezant;n52740 said:Till vem/vart ska man höra sig till om inget livstecken från posten har synts till?
Jag fick mail exakt 1 minut efter att jag skrev det här!!!Måns;n52838 said:Så kul! Själv har jag inte fått något alls. Inte ens ett litet ynkligt mail. Men jag är inte bitter. Inte ens det minsta...
Carl Johan Ström reagerade också på det när han fick boken idag... Framför allt Cermira och Nermada kommer beskrivas i spelpaketet och de övriga allt eftersom. Bara att det har tillkommit nya namn är tänkt att ge inspiration till nya länder, kulturer och folk.Desertrain said:Såg också att det var en väldig massa nya namn på Mundanakartan, antar att de dyker upp i spelpaketet?