Nekromanti Eon II Grand Luxe

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
"Detta är den exklusiva numrerade och begränsade upplagan av Eon II som med sina 512 sidor dessutom innehåller hela "Geografica Mundana" samt "Fjärran riken". "
Står det i beskrivningen om denna nya SLUTSÅLDA utgåva. Vad jag nu undrar är om den i övrigt dvs regelmässigt skiljer sig från tidigare upplagor av Eon II? Hade jag haft möjlighet att skaffa den (=jobb och inkomst) så hade den kanske varit självskriven i bokhyllan men nu undrar jag om det är värt mödan. Är det något mer matnyttigt än linnetråd, extra kartor och övrigt (se ovanstående citat)?

Jag bara undrar. Annars kanske jag ska fortsätta att skriva kanske... :gremsmile: Kanske kan bli författare... :gremsmile: (obs internt skämt mellan mig och vissa personer här och annorstädes så bli inte förvånad om du inte förstår.)

Hike

Veteran
Nej, det är inget nytt i den, mer än det som står att man få med. (inte vad jag har sett iaf, men jag har inte hunnit kollat igenom den nyinköpta boken än). Dock är den en fröjd för ögat att se på :gremwink:

Honken

Hero
Dock är den en fröjd för ögat att se på

Gäller det även layout/illustrationer på insidan?

/Honken

HerrBjörn

Warrior
Skillnaden är at du får allt inbundet i en upplaga istället förr att det är utspritt över hela golvet som det brukar vara

Sankt Creigh

Warrior
hmm, det kan kanske vara värt pengarna att investera i en sådan enbart just för den saken, att slippa att ha böcker över hela jävla golvet.... :gremtongue: