Nekromanti Eonspelare i Stockholmsområdet?

!Paxen

Swashbuckler
Får jag föreslå att, om du nu vill få en ändring, lägger upp det på ett annat forum och diskuterar det? På det sättet så kanske fler, som inte har sett den här diskussionen, kan vara med?

Jag skulle tycka att det vore roligt att spela med nya spelgrupper och upptäcka andra perspektiv utav EONs magiska värld som trollbundit mig i flera år. Ifall ni kan tänka er en gästspelare vid något tillfälle så skulle det vara jätte kul!
Nya spelare är alltid ett kul sätt att utveckla synen på och spelstilen för ett rollspel. Så självklart hade det varit kul om du kunde gästspela o så. Jag kan höra av mig efter jag pusslat ihop en fungerande spelgrupp så kan vi se om vi kan fixa lite najs gästspel till dig! =)

Thodd

Veteran
Jag måste säga att jag är VÄLDIGT intresserad av att spela Eon igen.. Har tillbringat måånga kvällar i gymnasiet i den underbara världen mundana. är 28 år och bor i Rimbo atm med barn o fru

Ekorren

Warrior
Sebastian Andersson said:
Jag flyttar själv ner till Stockholm snart för att studera journalistik (måste pendla till en början och kommer bara sova i Stockholm några nätter i veckan), men kommer förmodligen vara på jakt efter en lättillgänglig spelgrupp själv (vill inte spelleda Eon för det gör jag redan med en grupp i Gävle). Beroende på hur ofta ni spelar (och hur långa sessioner) kan jag eventuellt vara intresserad. Vet inte hur studierna kommer att se ut ännu.
Vet ju inte ännu hur pass lättillgänglig gruppen blir eller hur ofta o länge vi kommer spela men hör gärna av dig när det börjar närma sig flytt för din del så borde jag veta mer och så kanske det går att styra upp något!
Flyttar ner nu ikväll. Jag kommer att bo i Upplands Väsby tills vidare.

Arfert

Facit
Eftersom jag kanske har en fördomsfull bild av Eon, så vore det vara kul att vara med att testa spelet ordentligt med vana spelare.. så kanske jag ändrar uppfattning! :gremsmile:

Ok lite uppdatering: Har nu bosatt mig i Solna och har ordnat tillräckligt med det praktiska i livet för att börja ta itu med spelförberedelser.

Efter lite snack med vänner (och efter att ha spelat igenom PC-versionen av Mass effect o fått en massa inspiration) så lutar det dock mot att det blir en sci-fi kampanj istället (se nypostad tråd under samma forum om detta). Ni som visat intresse här är givetvis välkomna att delta i denna om ni önskar(förutsatt att vi inte blir på tok för många)!

MVH
/Sebastian

Och en sak till: Mer Eon lär det dock bli förr eller senare men just nu står det alltså inte på schemat. Uppdaterar här när det blir dags för Eon igen utifall att ni fortfarande är sugna då! =)

tull

Hero
tänkte bara säga det att forumet dör nångång idag så att du vet. Osäkert hur länge.