Nya spelare är alltid ett kul sätt att utveckla synen på och spelstilen för ett rollspel. Så självklart hade det varit kul om du kunde gästspela o så. Jag kan höra av mig efter jag pusslat ihop en fungerande spelgrupp så kan vi se om vi kan fixa lite najs gästspel till dig! =)Jag skulle tycka att det vore roligt att spela med nya spelgrupper och upptäcka andra perspektiv utav EONs magiska värld som trollbundit mig i flera år. Ifall ni kan tänka er en gästspelare vid något tillfälle så skulle det vara jätte kul!
Flyttar ner nu ikväll. Jag kommer att bo i Upplands Väsby tills vidare.Sebastian Andersson said:Vet ju inte ännu hur pass lättillgänglig gruppen blir eller hur ofta o länge vi kommer spela men hör gärna av dig när det börjar närma sig flytt för din del så borde jag veta mer och så kanske det går att styra upp något!Jag flyttar själv ner till Stockholm snart för att studera journalistik (måste pendla till en början och kommer bara sova i Stockholm några nätter i veckan), men kommer förmodligen vara på jakt efter en lättillgänglig spelgrupp själv (vill inte spelleda Eon för det gör jag redan med en grupp i Gävle). Beroende på hur ofta ni spelar (och hur långa sessioner) kan jag eventuellt vara intresserad. Vet inte hur studierna kommer att se ut ännu.
Ja typ. Något tekniskt som gör att den kommer ligga nere ett tag.Sebastian Andersson said:"Dör" i form av updatering/underhåll menar du?