Re: STFU
Betydligt mindre meningslöst än att hälsa STFU till någon som faktiskt brydde sig om att kolla huruvida killen var en grisodlare eller inte. Han har varit reggad ett halvår och är soldat.
Jag är av samma åsikt i vilket fall: "RTFM" hjälper inte de som inte känner till FAQ:en, för de känner förmodligen inte till förkortningen heller. DarkMystic visste inte vad RTFM betydde, jag snackade med honom i förrgår. Det var därför jag ville svara på för oss bägge med ett archontema.
Du har alltså inte sagt honom något, jag har sagt dig något. Då är väl mitt inlägg mer meningsfullt?
Se det inte som kritik mot din person, se det som ett råd. Sedan tyckte jag förstås att det var ett drygt inlägg också, men det var inte det som fick mig att svara.
Tänk dessutom på vad din förkortning står för. Om jag skulle skriva "Håll din jävla käft Arvidos", så skulle jag med stor sannolikhet bli varnad. Eller?
Om du tar den på allvar så tar jag tillbaka den. Jag fick intrycket att du bjöd in sådana hälsningar.
Känner du dig nonchalant behandlad av att jag kallade DarkMystic för grisodlare så rättar jag mitt fel, men som sagt så har jag samma åsikt för både grisodlare och soldater.