"Tomten är far till alla barnen"Elf och Tomten är far till alla barnen. Svårslagna komedier.
Svensk socialrealistisk ångest. Saw I-IV är mysigare.
"Tomten är far till alla barnen"Elf och Tomten är far till alla barnen. Svårslagna komedier.
Alltså, det här med att svensk film i princip bara har två lägen: "så pinsamt att det borde räknas som något slags krigsbrott" och "polisfilm"…"Tomten är far till alla barnen"
Svensk socialrealistisk ångest. Saw I-IV är mysigare.
Ingen av de avsnitt som finns på SVTplay verkar ha jultema:Fick mig att tänka på Agaton Sax, men jag är osäker på om det finns något julavsnitt.
Medhåll! Klart över förväntan.Carry-on på Netflix är en thriller av den gamla skolan. Som utspelar sig på julen. Rekommenderas!
Jag håller med. Det är tyvärr vanligt med spionserier och -filmer där allting i början är otroligt smart och genomtänkt, och det sedan blir mindre och mindre smart och genomtänkt ju längre det pågår. Nu var det fortfarande helt okej på slutet, bara inte lika bra som de två första avsnitten.Det var rätt go julfeeling i aktuella Black Doves, på Netflix också. Började som en riktig stark och sötsur gottpåse i perfekt blandning, sen att låg det lite tråkigt skumgodis i botten mot slutet hade i vilket fall jag överseende med. Funderar faktiskt på en omkik för att suga lite på det bästa och just julstämningen igen.