God45
#PrayersForBahakan
[FONT=Times New Roman, serif]Så jag håller på att köra en Warhammer 40k kampanj och snart kommer stadiet av kampanjen där en spelare blivit en full inkvisitor och gruppen får tillgång till en hel sektor av imperial rymd att terrorisera/skydda. Det här kommer innefatta en enorm mängd planeter som alla har sina egna kulturer, arméer, vanor och så vidare. Men en av de stora faktorerna för att sätta tonen är de larger than life supersoldaterna som bebor sektorn. Hittills har jag haft häst influerade namn på space marine chaptersen eftersom sektorn ligger i närheten av hästhuvudnebulosan men det börjar bli lite gammalt. Plus, spelarna har lärt sig att avsky, hata och i vissa fall frukta alla Space Marine grupper de stött på. The Purple Unicorns var inkompetenta, The Golden Kentaurs kan inte ens ta hand om sin hemplanet och The Silver Pegasi var deepone xenos mutanter.[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Så jag behöver fler (och bättre!) Space Marines att fylla ut sektorn med. Jag tar gärna emot sådana ni redan har färdiga och kanske redan spelar men jag tar lika gärna emot helt nya idéer. Jag säger inte nej till Stormtrooper skolor eller Sisters of Battle kloster heller, jag behöver fler av dem att fylla ut sektorn med.[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Tack på förhand och Ave Emperor![/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Så jag behöver fler (och bättre!) Space Marines att fylla ut sektorn med. Jag tar gärna emot sådana ni redan har färdiga och kanske redan spelar men jag tar lika gärna emot helt nya idéer. Jag säger inte nej till Stormtrooper skolor eller Sisters of Battle kloster heller, jag behöver fler av dem att fylla ut sektorn med.[/FONT]
[FONT=Times New Roman, serif]Tack på förhand och Ave Emperor![/FONT]