oetablerad
/Ceram, tycker de flesta rollspelmakandetrådarna är tråkiga så han kommer nog inte ses som en seriös wrnunörd på länge...
Det var en jargong här i trakterna om att göra så och eftersom det såg mysigt ut hakade jag på... man måste ju följa Ymir ju, han är coolast på eonforumet (där jag började)...hur ofta refererar ni till er själva i tredjeperson egentligen? Man ser det överallt; i signaturer, i ämnesrader, i fina små historier om er själva.
Jag skulle aldrig vara cool/häftig/orginell varken på riktigt eller på internet. Det är en principsak...Är ni så coola/häftiga/orginella i verkligheten som den forumspersonlighet ni gömmer er bakom?
Knappast, jag är långt ifrån en bra spelledare.Är rollspel irl med er den ultimata rollspelsupplevelsen?
Jag har 399 inlägg i och med detta, jag har ingen forumpersonlighet, innan man har 500 inlägg finns man inte på riktigt...Är den forumspersonlighet ni har i grunden er själva, men med ytterligare självtillskrivna attribut som ni anammat för att passa bättre in i olika sammanhang?
Är er forumspersonlighet endast en stereotyp bild av er verkliga person?
Någonstans 10-100...Hur många inlägg hade ni gjort innan ni regelbundet började referera till er själva i tredje person?
Jag hade min dator avstängd hela dagen igår, det gick bra. Men det blev många inlägg att läsa idagHur viktig är er forumspersonlighet för er totala sociala föreställning av er själva? Skulle ni tappa förståndet om rollspel.nus server exploderade, eller skulle ni i er befrielse från forumets bojor förverkliga er själva och uppfylla alla era innersta drömmar, som forumets hämmande inverkan på ert självförtroende tidigare effektivt satt stopp för?
/Ceram, tycker de flesta rollspelmakandetrådarna är tråkiga så han kommer nog inte ses som en seriös wrnunörd på länge...