Nekromanti ETA, artikelsystem?

Simon

Swashbuckler
Några aningar om när vi kan hoppas på ett artikelsystem, you technician guys? Och vem är det som har bollen, nu igen? Dante, Krank eller Gardener?

Inte för att låta otålig, såklart, bara entusiastisk. :gremsmile:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Dante har de flesta bollar. Dante måste komma med en struktur, så att Gardener kan bygga strukturen och jag realisera layouten och designen av den.

Sen vet jag inte hur Gard har det med tid och så, men jag tror det är så det ligger till.

Gardener

Champion
Eftersom du frågade, nu är det här!

Just nu dock utan inloggning så det är lite knapert.

Jag ska dock se om det går att fixa så att besökare kan skicka in texter ändå.

Sen kommer förstås innehållsredaktörer ha full tillgång att redigera och lägga upp saker.

Mer funktionalitet kommer komma så småningom också. Men det kräver en hel del arbete till för att koppla ihop användarsystemen mellan forumet och artikelsystemet.

Gardener

Champion
Har han? Låter konstigt. Tror jag måste ta ett snack. Nu när jag har lagt ner en massa tid på att få i ordning artiklarna och så apar han till det bara.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Det här får stå för Bearnie som privatperson, inte någon offentlig hållning från redaktionen. Vi vill faktiskt hålla en viss höjd här på forumet.

Bunny

Crazy like a fool
Vad kom det där ifrån? Är det här ett av dina publicitetsstunts, så ok, men varför låter du ditt redaktörs"arbete" sträcka sig till syrliga kommentarer på forumet?

Misstrodd av någon som gjort så lite för att göra det här artikelsystemet till verklighet... att du har mage...

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Ja, för som innehållsredaktör har du ju haft så jävla mycket att göra tidigare. Få lite koll på vad min position innebär innan du uttalar dig. Ibland undrar jag verkligen ifall det var värt pengarna att ta in dig som redaktör.

Bunny

Crazy like a fool
Vad jag förstår är väl din uppgift att hålla oss andra i tyglarna (läs: gnälla)? Rätta mig gärna, men jag har svårt att se hur du skulle kunna komma med en bättre beskrivning på vad du sysselsatt dig med de senaste månaderna...

Det är nästan som att jag tycker lite synd om dig för att du tar det här publikt. Att du tar upp mitt arvode här bara bevisar hur väl du handskas med sekretess.

Vi har fått en riktigt frän framsida och ett nytt artikelsystem på grund av det arbete jag och, delvis, Gardie lagt ner. Det är väl bara typiskt att du ska passa på att trycka ner mig bara för att Arvidos ser apor (sedan när gör han inte det?*).

*Förlåt, det är inte dig jag är arg på Arvidos. Kan inte någon med bättre koll se efter vad som kan vara fel på min artikel? Jag ska gå och lugna ner mig lite nu...

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Du ska fan inte hålla på att demonisera mig här. Jag har uppskattat det jobb som lagts ned, och hittills hållit inne med det ni varit så entusiastiska för, men nu när du börjar dra upp det ena och det andra här får du mig att undra varför jag velat muntra upp er. Framsidan är skitful. Just det, jag sade det. Skitful, och det är ditt fel.

Och "arvode"? Snälla, försök inte spinna det till något annat än vad det är bara för att jag skrev fel. Vi vet båda vad det handlar om.

Bearnie said:
Kan inte någon med bättre koll se efter vad som kan vara fel på min artikel?
Vad sägs om det här: den är skriven av dig?

Poseur

Swashbuckler
Inte menat till dig Simon men till 'alla' i tråden.
Bra med att artikelsystemet är uppe och så men snälla sluta gnäll och fixa så man kan läsa alla artiklarna istället.
Och som Admins bör ni kanske hålla konversationen på den nivån som vi vanliga användare får förhålla oss till.

/poseur

Simon

Swashbuckler
Enough!

Den här tonen är inte okej, inte minst, eller framför allt inte, för redaktörer och moderatorer.

Så, den här deltråden slutar här. I vanliga fall accepterar vi inte så kallad hobbymoderering, alltså att användare påtalar regelbrott i själva tråden, men eftersom det här fallet är så speciellt, med två redaktörer inblandade, så väljer jag att ha överseende med det här.

Johan K

Gammal & dryg
Trevligt att artikelsystemet är uppe iaf. Känns bra att man kan komma åt det igen.