haha! Precis så!Vimes said:Jag är fan WRNU-varulvsspelens posterboy. Och inte bara för att jag är snygg och charmig utan även för att jag har lagt in en länk hit på wikipedia-sidan för Maffia-spel och för att jag tänker lägga upp en blänkare på SVEROKs forum.Mukwa said:Vimes är härmed utsedd till wrnus varulvsspelsavdelnings poster boy. Hjälp oss att sprida budskapet!Hur går det med värvandet, Mukwa? Var är Måns? Var är Björn den Gode? Var är Möller? Var är Tamagochi tiM? Varför är inte Ond bråd död reserv?
Vimes said:jag är snygg och charmig
Coolt!Jake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
VälkommenJake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
Gött mos! Välkommen.Vicotnik said:VälkommenJake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
Basse ville inte blandas ihop med Bassejr så han valde ett passande namn.Brynolf said:Gött mos! Välkommen.Vicotnik said:VälkommenJake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
Men... Dieselsoppa? Är det Basse som bytt namn? Är det humor? Är jag dum?
Åhå, då är jag på banan. Han kommer men andra ord kallas Disse hädanefter.Konrad Konvalj said:Basse ville inte blandas ihop med Bassejr så han valde ett passande namn.Brynolf said:Gött mos! Välkommen.Vicotnik said:VälkommenJake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
Det kan ju inte finnas en Bassejr utan en Basse.Konrad Konvalj said:Basse ville inte blandas ihop med Bassejr så han valde ett passande namn.Brynolf said:Gött mos! Välkommen.Vicotnik said:VälkommenJake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.
Typiskt asocialt beteende att byta nick precis innan varulvsspel. Jag kommer rösta på dig.Dieselsoppa said:Nåja, jag vill bara förtydliga att jag numera går under nicket Dieselsoppa.
Jag tror faktiskt att en bra taktik för byn borde vara att försöka rösta ut mig. Eftersom jag är outröstningsbar när jag är bybo är det liksom helt safe, blir jag utröstad är jag varulv. Lite som att slänga häxor i floden.Dieselsoppa said:Och vad säger vi om att kasat missttankar omkring sig? Jag försöker vara tydlig – du är bara destruktiv!
Röst: Vimso
Gött! Du är välkommen! Och välkommen till forumet!Jake Armitage said:Jag är ny, från sveroks forum där jag kallas för Armitage.
Im in.