... som bygger lite på Kerr:s keltiska sagovärld håller på att byggas. detta är planerat att bli ett enormt projekt och jag behöver därför frivilliga.. vi kommer att distribuera detta spel på nätet, sn bildar vi ett företag och komnkurrerar ut Neogames och Riotminds och Rävspel och hela j*vla etablissemanget.../images/icons/laugh.gif
Iaf det skulle vara bra om folk bodde nära mig (jag bor i Kalmar) så vi kan träffas face2face ifall det behövs.jag har tänkt ut det mesta i grundkonceptet... nu kommer säkert nån och säger att detta hör hemma på kontaktanonnsforumet, och ja, jag har tänkt på det. men jag drog slutsatsen att det bästa stället att få tag på rollspelsmakare borde vara detta forumet...man behöver inte vara med och bygga utan kan stå för speltest, korrekturläsning och annat.
MVh
Christoffer Fogelström
"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"
Iaf det skulle vara bra om folk bodde nära mig (jag bor i Kalmar) så vi kan träffas face2face ifall det behövs.jag har tänkt ut det mesta i grundkonceptet... nu kommer säkert nån och säger att detta hör hemma på kontaktanonnsforumet, och ja, jag har tänkt på det. men jag drog slutsatsen att det bästa stället att få tag på rollspelsmakare borde vara detta forumet...man behöver inte vara med och bygga utan kan stå för speltest, korrekturläsning och annat.
MVh
Christoffer Fogelström
"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"