Ett tag trodde jag det var Mylingspel som översatt Skuggornas mästare.Bolongo;n171076 said:Var det någon som frågade efter mer 90-tal?
https://www.kickstarter.com/projects/ryanmacklin/katanas-and-trenchcoats-retromodern-roleplaying
Nä, det är inte 90-tal, det är 10-tal. Ska man göra ett nytt Kult ska man förnya det. Gamla kult finns ju redan. Och Helmgasts Kult är för mycket Eyes Wide Shut för min personliga smak, i alla fall omslaget.Jarl;n171014 said:Jag gillar det, det är snyggt och coolt. Däremot känns det inte direkt mer Kult än Divinity Lost, som i sig inte känns så Kult:igt av det jag sett. Kult är något som, för mig åtminstone, är väldigt mycket 90-tal, mörkt och skitigt. Divinity Lost känns inte speciellt 90-tal eller skitigt. Det här Kult känns mer freaky och galet, men inte heller skitigt och 90-tal.
Arfert;n171136 said:Nä, det är inte 90-tal, det är 10-tal. Ska man göra ett nytt Kult ska man förnya det. Gamla kult finns ju redan. Och Helmgasts Kult är för mycket Eyes Wide Shut för min personliga smak, i alla fall omslaget.
Stats på geten med bildäcket??Vimes;n171190 said:Natt på Moderna museet: the RPG?