Nekromanti Ett litet förslag...

Maggan

Swordsman
Jag tycker att när man loggar in ska man inte bara se hur många nya privata meddelanden man har, utan även hur många svar man har på inläggen i forumet... Dessutom tycker jag att det ska dyka upp länkar till just dessa svar... (allt för att snabbare kunna svara på andras svar så att säga...)

"In God they believe, but in Metal we trust"

Azagthoth

Myrmidon
Det finns en funktion man kan använda sig av, nämligen att bocka i "ja" i profilinställningen "vill du att alla dina inlägg du gör skall e-postas till dig?" (finns i redigera profil>e-postunderättelse). Till skillnad från vad meningen faktiskt säger så betyder det att man får e-post när någon svarar på de inlägg man skrivit. I detta brev finns innehållet i inlägget och en länk till inläggets plats i forumsdjungeln. En, i mina ögon, praktisk funktion (alla håller inte med mig det vet jag).

Observera dock att man inte kan svara (på inlägg) via mail. Då hamnar texten hos oss på redaktionen. Vill man besvara ett inlägg måste man göra det på forumen, även om man har e-postunderättelsefunktionen aktiverad.

/Azagthoth