Möller said:
Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta dethär, så en moderator som vet bättre får gärna vidta lämplig åtgärd.
Jag tyckte att det var en nyhet som var värd att puffa för. Svårare än så är det inte. Jag tycker inte att det är ett problem redan nu efter 4 timmars existens eller nått sånt, men det kommer att bli ett problem vad det lider, det är jag helt övertygad om.
Men det där kommer att hitta sin form och sitt format vad det lider, tror jag. Det kanske blir bara ett recensionsforum, eller en grupp som heter Artiklar, nyheter och recensioner, med tre underforum.
Jag ska väl villigt erkänna att jag i dagsläget inte bryr mig allra mest om att forumsindelningen hålls helt intakt, utan fokuserar på att få igång lite saker som sedan kommer att sätta sig.
Med fler nyheter som skrivs in blir det lättare att känna av vad som ska ligga där och nån annanstans.
Annars kanske tråden passar i Promotion, eftersom Magnus Seter själv antagligen dyker upp.
Nej, eftersom jag inte är initiativtagaren. Så tänkte jag i alla fall. Men som sagt, det där måste vi känna lite på. Till exempel Medusas promotion var ju egentligen en klockren nyhet, tycker jag. Så kanske vi ändrar lite på det.
Det viktigaste är att det finns ett ställe att posta nyheter och recensioner för tillfället. Exakt vart det hamnar är egalt, för tillfället. Men jag tar till mig din feedback och funderar vidare på hur vi ska göra.
Vi är helt inne på att förenkla forumsstrukturen på nått sätt.
Peta gärna på mig när feedback postas, förresten. Jag vill väldigt gärna läsa allas tankar och idéer, och behöver hjälp så att jag inte missar något!
EDIT: just ja, som jag tror att det kommer att vara är det främst redaktionen som kommer att posta nyheter. Användare får ju förstås göra det, men jag tror inte tillströmningen kommer att vara enorm. Dock ska jag göra mitt bästa för att få in nyheter där.
EDIT 2:
Jag vill inte låta för negativt.
Feedback är viktigt. Du behöver inte oroa dig för att det ska uppfattas som för negativt, alla synpunkter är viktiga för oss! Bring it on!
/Magnus