Jag var spelledare för ett äventyr som sträckte sig över fem år. Eftersom jag har en egen rollperson som jag spelar tillsammans med de andra rollpersonerna så blir det ju lite konstigt. Enligt vad vi kom fram till så har han suttit i sin mycket stora vindslägenhet på en skyskrapa i fem år utan kontakt med omvärlden (Varför han antagligen inte gick ut var för att europol var efter han).. Blir inte det lite knepigt? Och så kom jag på att han (rollpersonen) antagligen har pysslat med något under tiden, tyvärr så fick jag inte slå några förbättringsslag trotts att han suttit större delen av tiden framför sin super megaHAL dator och hobbyprogrammerat små dataspel och sånnt. Någon sa tillochmed att det verkade lite koboldistiskt.. Jag känner mig lurad! hjälp!!
Borde han inte ha några psykoskryss oxå? Som det är nu verkar de i min rollspelsgrupp sträva efter att jag nu ska vara helt uppåt väggarna galen, kanske tillochmed vara beroende av datorer..
Smaffy är jag. blä.
Borde han inte ha några psykoskryss oxå? Som det är nu verkar de i min rollspelsgrupp sträva efter att jag nu ska vara helt uppåt väggarna galen, kanske tillochmed vara beroende av datorer..
Smaffy är jag. blä.