Dimfrost
Special Circumstances
Jag vill alltid snacka Apocalypse World!Magnus Seter;n275920 said:Jag vill snacka Apocaylpese Word med folk om de vill.
Jag vill alltid snacka Apocalypse World!Magnus Seter;n275920 said:Jag vill snacka Apocaylpese Word med folk om de vill.
Modifikation: Jag har tänkt efter lite, och kommer nog att ta med mig ett par små spel som jag upplever funkar att vara social kring och som inte tar superlång tid. Mr. Jack Pocket till exempel, som är snabbt men bara funkar på två spelare. Elder sign kanske.krank;n274591 said:Jag kommer i vanlig ordning inte spela ett förbannat dugg, utan mest mingla och prata strunt. Kanske kan jag övertalas till något brädspel, men antagligen inte. Och om alla är upptagna med spel så är jag helt bekväm i att sitta och njuta i en soffa eller så.
Jag har sedan länge insett att spela, det kan jag ju generellt göra hemma. Umgås med forumiter och nördar, snacka rollspelsmakande och rollspelshistoria? Alltför sällan. Konvent är därmed för mig mingeltillfällen i första hand =)
Puff.Khan;n275692 said:Går det att boka plats för nästa års DanCon redan nu?
Uppfattat. Kan man räkna med första helgen i mars nästa år också?Dante;n276056 said:Nä.
Anmälan öppnar ungefär en månad innan varje DanCon.
Alltid lördag vecka 9.Khan;n276128 said:Uppfattat. Kan man räkna med första helgen i mars nästa år också?
Det går så bra så.Simon;n276299 said:Åh! Jag hoppas att min anmälan via en annan kanal kan göra att jag är välkommen trots att jag inte skriver här förrän nu efter stängning!!
Om jag får komma så säger jag, ÄNTLIGEN DANCON!!
Jag kan glädjande nog rapportera att du såg fel.Arfert;n276303 said:Vi ses nåt annat år, då! (....det var fullt, om jag såg rätt.)
Dante;n275782 said:Nu stänger jag anmälan, och kan dessutom meddela att ALLA får komma – även de på reservplats.
Det kanske blir lite trångt, men det brukar funka.
Mer detaljerad information kommer i PM under dagen.
Inte då.Arfert;n276303 said:Vi ses nåt annat år, då! (....det var fullt, om jag såg rätt.)
Asch då.illnon;n276320 said:Kommer tyvärr behöva dra tillbaka min plats. Söker studier som jag trodde jag längre fram i processen på än jag är. Men hoppas ni kommer ha det kul och trevlig och det finns alltid nästa år din con får ta min oskuld ;0)
Tjing på en b&bJocke;n276329 said:Jag kan glatt meddela att det fans inte mindre än TRE TeknoChock i tre solars låda med blandade grejer, och till det TRE Blood & Bronze paket som innehåller ALLT material till B&B samt en eller två extra regelböcker och nån extra Thralls of the Sun.
så Kloptok har första tjing på ett TC, men annars kommer först till kvarn på plats vara det som gäller.
Jag vill gärna ha ett B&B-paket!Jocke;n276329 said:Jag kan glatt meddela att det fans inte mindre än TRE TeknoChock i tre solars låda med blandade grejer, och till det TRE Blood & Bronze paket som innehåller ALLT material till B&B samt en eller två extra regelböcker och nån extra Thralls of the Sun.
så Kloptok har första tjing på ett TC, men annars kommer först till kvarn på plats vara det som gäller.