Nekromanti Eventuell Omcastning

Ackerfors

Alas, your rapids!
Här kommer en lista på alla rollerna så att vi kan gå igenom och casta om. Gurgeh, du kan ju hitta en bättre roll om du känner för det. :gremwink:

Yassilus - Aragorn
Krille - Gandalf
Feuflux - Merry
Kalcidis - Frodo
Gardener - Sam
Mask - Gimli
Dnalor - Legolas
Feliath - Pippin
Herr Nils - Boromir
chrull - Gollum
Troberg - Saruman
Svenskamagic - Sauron
Grisodlarna - Uruk-Hai
lokomotiv - Orcherna
Arvidos - Lavskägge
Kornella - Galadriel
Insignia - Eowyn
Jade - Arwen
Quan'talis - Faramir
Oldtimer - Theoden
Magnus Seter - Bilbo
Rising - Elrond
Vitulv - Nazghul
Morgoth - Grima
Baldyr - Celeborn
Walium - Eomer
Storuggla - Tom Bombadill
Han - Bill
Muggas - Balrog
Ymir - Shelob
Gurgeh - Denethor
Dante - Gwaihir
Nightowl - Haldir
GrottrolletNaug - Grottrollet i Moria
Eksem - Smörblomma
Marco - Förstenat troll 1
- Förstenat troll 2
- Förstenat troll 3
Seinet - Kummelgast
- Fler roller som jag kan ha glömt, speciellt från Rotk

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Gurgeh, du kan ju hitta en bättre roll om du känner för det.
Hm. Jag började ju bli riktigt sugen på att bli ordentligt insmord i olja av mina odalisker innan jag hoppar in i elden, men jag kan ju tänka mig någon annan roll, till exempel Glorfindel, om det inte var någon annan som knyckte honom.

/tobias

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det är ju upp till oss att bestämma, och jag tröttnade så hårt på allt gnäll i tråden att jag inte lovade någon Glorfindel så... :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Hm. Jag började ju bli riktigt sugen på att bli ordentligt insmord i olja av mina odalisker innan jag hoppar in i elden,

Say what?

men jag kan ju tänka mig någon annan roll, till exempel Glorfindel, om det inte var någon annan som knyckte honom.

Och vem var nu det? Personen som i orginalet fixade flodvågen åt hobgänget när de kom till Vattnadal? Arwen fixar det i filmen iaf. Kommer inte ihåg hur det var i den svenska översättningen... Elrond? Legolas? Jäkla röra det där. :gremlaugh:

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Glorfindel är Galadriels karlslok, right?"

Fingerdoll är han som hämtar Frodo och tar honom till Rivendell. Galadriels gubbe heter Celeborn.

Feuflux

omjonasson.se
Potentiell Omcastning

Mjaha, hur blev det med det här nu då? Prioritet ett är väl att se till så att alla tecknarna får roliga roller så att de blir motiverade. :gremwink:

Sen har det ju snackats om att ersätta Jade (Jade (Arwen) som ingen vet nåt om och som inte yttrade sig själv i tråden som startade allt, vet ju inte ens om hon vet om att vi gjorde henne till stjärna) med w176 som folk vet vem hon är.

Samt att ersätta Mogge (den ovillige Ormtungan) med Foggmock som verkligen är precis lika ond som Ormtunga, jag vet för jag har träffat honom. :gremwink:

Nu är det väl kanske inte nån panik på taket med det här...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag röstar för...

Byten av Ormstunga och Arwen. Och det är väl bra om vi bestämmer det så att ni har någon att skissa utifrån.