Fienden
Hero
Detta är något jag måste få mig en bra förklaring på: Hur i helvete skapas en ras som kentaurer, om man ska ha en bättre förklaring än 'A wizard did it'. Visst, förklaringen funkar i viss mån men hur sprids kentaurerna sedan vidare? Varför i helvete skapade han så många kentaurer att dessa kunde fortsätta leva utan att falla offer för extrem inavel?
Själv har jag extrema svårigheter att komma på någonting bra, vilket jag tycker är synd eftersom jag tycker om den kentaurras som jag skapat. En varelse utan rimlig förklaring bör ha en sådan, annars ska den inte finnas där. Detta har jag insett först på senare tid, och nu har jag skrivit för mycket för att bara kasta bort mina kära kentaurer.
Tänkte öppna upp för lite tankegångar här, vad är era förklaringar på kentaurer?
//Kraetyz, orkar inte skriva långa inlägg
Själv har jag extrema svårigheter att komma på någonting bra, vilket jag tycker är synd eftersom jag tycker om den kentaurras som jag skapat. En varelse utan rimlig förklaring bör ha en sådan, annars ska den inte finnas där. Detta har jag insett först på senare tid, och nu har jag skrivit för mycket för att bara kasta bort mina kära kentaurer.
Tänkte öppna upp för lite tankegångar här, vad är era förklaringar på kentaurer?
//Kraetyz, orkar inte skriva långa inlägg