anth
Vetefan
2/16
Jag hade uttryckligen sagt att jag inte kunde göra någonting efter 18:00.
Jag har förklarat att den enda som pingat röd för mig är Trasapa.
Jag har också förklarat att jag inte hunnit sätta mig in i spelet ännu.
(att Trasapa har givit en förklaring till sitt beteende ändrar inte faktumet att han är den ende som har pingat röd för mig)
Ska jag rösta på den som jag tycker är röd? Eller ska jag rösta den du vill? Eller skulle jag kanske ändrat min röst till "ingen"?
Och när kom input? Jo, efter 21 började det hända saker.
Motfråga - varför hjälpte inte DU till INNAN 18.
Jag har tidigare sagt att inte tror att både Vimes och Recca är bybor - men just nu känns Vimes rödare än Recca.
De som fått röster (och av vilka)
Basenanji (Mukwa)
Trasapa (Basenanji, Ruga, anth, Recca)
RasmusL (Brynolf, konrad Kanyl, LJSLarsson, Vimes)
De som röstat - och på vilka
Mukwa - Basenanji
Basenanji - Trasapa
Konrad Kanyl - RasmusL
Ruga - Trasapa
anth - Trasapa
Recca - Trasapa
LJSLarsson - RasmusL
Vimes - RasmusL
Nu tebax till jobbet, med lite tur hinner jag med något inlägg till i eftermiddag, annars får ni antagligen vänta till i morgon.
Mukwa, hur tänkte du här?Mukwa said:Pix/Anth - Ta ställning till ulvkandidaterna istället för att rösta på Paxen/Trasapa.
Jag hade uttryckligen sagt att jag inte kunde göra någonting efter 18:00.
Vad då slump?Konrad Kanyl said:anth kom ju in bra i spel men lakade ur och lämnade en röst på Trasapa åt slumpen.
Jag har förklarat att den enda som pingat röd för mig är Trasapa.
Jag har också förklarat att jag inte hunnit sätta mig in i spelet ännu.
(att Trasapa har givit en förklaring till sitt beteende ändrar inte faktumet att han är den ende som har pingat röd för mig)
Ska jag rösta på den som jag tycker är röd? Eller ska jag rösta den du vill? Eller skulle jag kanske ändrat min röst till "ingen"?
Jag har för mig att jag bad om input från er INNAN 18:00.Vimes said:2. "Ni räddade inte en bybo!" (Brynolf, Pix, Anth, xyas, !Paxen)
Och när kom input? Jo, efter 21 började det hända saker.
Motfråga - varför hjälpte inte DU till INNAN 18.
Jag har tidigare sagt att inte tror att både Vimes och Recca är bybor - men just nu känns Vimes rödare än Recca.
De som fått röster (och av vilka)
Basenanji (Mukwa)
Trasapa (Basenanji, Ruga, anth, Recca)
RasmusL (Brynolf, konrad Kanyl, LJSLarsson, Vimes)
De som röstat - och på vilka
Mukwa - Basenanji
Basenanji - Trasapa
Konrad Kanyl - RasmusL
Ruga - Trasapa
anth - Trasapa
Recca - Trasapa
LJSLarsson - RasmusL
Vimes - RasmusL
Nu tebax till jobbet, med lite tur hinner jag med något inlägg till i eftermiddag, annars får ni antagligen vänta till i morgon.